Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Νέα από το Υπουργείο Παιδείας

Είναι πολλές οι φορές που η πολιτική ακολουθεί κατά πόδας τις στρατιωτικές τακτικές και στρατηγικές. Μια από αυτές τις τακτικές είναι η κίνηση στρατευμάτων ή η πραγμάτωση πολιτικών, στην προκειμένη περίπτωση, υπό την κάλυψη παραπετάσματος καπνού ή δολώματος. Έχουμε βομβαρδιστεί από εικόνες και δημοσιεύματα σοκαρισμένων και ανήσυχων δημοσιογράφων σχετικά με την ομολογία Μαντέλη, τα ακίνητα του Τσοχατζόπουλου, τις λίστες διάσημων φοροφυγάδων κ.ο.κ. Προφανώς θα πρέπει να υπάρξει τιμωρία και μάλιστα παραδειγματική για αυτά τα εγκλήματα, αλλά φοβάμαι (ή μάλλον είμαι σίγουρος) ότι θα υπάρξει πλήρης συγκάλυψη των γεγονότων. Στην νομική ιστορία υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που η συνεργασία με τις αρχές στην έρευνα αποτέλεσε ελαφρυντικό για κάποιον κατηγορούμενο, όμως σήμερα θα αποτελέσει ελαφρυντικό ή ακόμα και απαλλακτικό η συνεργασία στην συγκάλυψη και η σιωπή. Με δεδομένο τον καθεστωτικό ρόλο της σημερινής δικαστικής αρχής και την παντελή έλλειψη πολιτικής βούλησης για εξυγίανση, αφού κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει, όλα αυτά αποτελούν παραπέτασμα καπνού για να μπορέσει η κυβέρνηση να ηρεμήσει τα οξυμένα πνεύματα και παράλληλα να κάνει σοβαρές ανθελληνικές τομές στην Ελληνική κοινωνία σύμφωνα με τις προσταγές των αφεντικών της

Έφοδος στην Καρδιά του Ελληνισμού

Δύο ειδήσεις ξεχώρισα, που ενώ είναι εξαιρετικά σημαντικές δεν κατάφεραν να αποσπάσουν δημοσιότητα, παρά μόνο στους κυλιόμενους τίτλους κάτω από την εικόνα των δελτίων ειδήσεων. Και οι δύο αυτές ειδήσεις προέρχονται από το κατεχόμενο Υπουργείο Παιδείας. Το γιατί το αποκαλώ κατεχόμενο είναι ελπίζω προφανές, αφού το διοικούν μία Εβραία και ένας θηλυκός (;;;;) γενίτσαρος. Οι δύο αυτές ειδήσεις ήταν πρώτον η μείωση της διδακτέας ύλης ξεκινώντας από την Πέμπτη Δημοτικού και δεύτερον η έμμεση υποβάθμιση των Ελληνικών Πανεπιστημίων μέσω της αναβάθμισης των ιδιωτικών κολεγίων. Φυσικά δεν μπορούν να αγνοηθούν και άλλες ειδήσεις με ίδιο υπουργείο προέλευσης, όπως η δεύτερη ευκαιρία στις πανελλήνιες εξετάσεις για τους αλλοδαπούς μαθητές και η φιλοτουρκική δραγώνεια πολιτική στην Θράκη. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις καταγγελίες για μεθοδεύσεις του Τουρκικού προξενείου και την δουλική συμπεριφορά της Ελληνικής (;) πολιτείας απέναντι στις απειλές που δέχονται οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν εκεί. Κάθε μέρα μαθαίνουμε όλο και περισσότερα για την κατάσταση στην Θράκη και τον ρόλο του Τουρκικού προξενείου. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις εξετάσεις ιστορίας που είχαν περισσότερη εβραϊκή παρά Ελληνική ιστορία μέσα. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το "Σπίτι του Κεμάλ" σε μία ημέρα Εθνικής Μνήμης. Η κατάσταση στο Υπουργείο Παιδείας είναι δραματική αφού την Γιαννάκου διαδέχεται η Διαμαντοπούλου και την Ρεπούση η Δραγώνα. Ανάσα δεν το αφήνουν αυτό το άμοιρο το υπουργείο να πάρει, έστω για λίγο να μην το διοικούν προδότες. Θα σας παρακαλέσω να έχετε όλα αυτά κατά νου, όσο διαρκεί η ανάλυση των σκοπών και των αιτιών αυτής της πολιτικής που θα επιχειρήσω παρακάτω.

Στρατηγικός Στόχος

Βαρεθήκαμε, πραγματικά, να ακούμε δήθεν μορφωμένους βουλευτές να παραφράζουν τον Ισοκράτη περί της "ημετέρας παιδείας". Φυσικά αυτή η παρωδία μαρξιστικής παιδείας που υπάρχει στην Ελλάδα αυτή την στιγμή μάλλον εταίρα θα έπρεπε να λέγεται και όχι ημετέρα, αλλά τέλος πάντων. Ο Πλάτων θέτει ως κύρια σημεία της Παιδείας στην Πολιτεία του τα Μαθηματικά και την Γεωμετρία, ενώ το υπουργείο "Παιδείας" θεωρεί υπερβολική την ύλη 30 σελίδων Γεωμετρίας στην Δευτέρα Λυκείου. Είναι προφανές ότι κάθε υποβάθμιση της Παιδείας έχει άμεσες, αλλά και μακροπρόθεσμες, επιπτώσεις στην ίδια την κοινωνία, οπότε φανταστείτε τα αποτελέσματα της μείωσης της κοινής λογικής σε μία ήδη "τρελή" κοινωνία. Ο στόχος, κατά τη γνώμη μου, αυτών των πολιτικών και των μεθοδεύσεων είναι η διαχείριση του νεοϊδρυθέντος "ελληνικού λαού", όπως αυτός προέκυψε από το λαθρονομοσχέδιο, και εν γένει της νέας καταστάσεως που επιβάλλεται στην Πατρίδα μας. Χρειάζεται ένας λαός πειθήνιος χωρίς κρίση, γνώσεις και λογική έτσι ώστε να μπορεί πιο εύκολα να του παρουσιάζεται το μαύρο ως άσπρο. Χρειάζεται ένας λαός που να θεωρεί πατριωτισμό την υποδούλωση, απαραίτητους τους λαθρομετανάστες, εαυτό συνυπεύθυνο στην κρίση (εν μέρει όντως είναι) και την δημοκρατία πολυτιμότερη από την Πατρίδα, το Έθνος και την αξιοπρέπεια. Η νέα μας "παιδεία", πλέον επισήμως, διαφημίζει ευθέως πολιτικά κόμματα της αριστεράς σε μια προσπάθεια να καταφέρει να τα επιβάλλει σε νέους που λαμβάνουν μία "κουτσουρεμένη" παιδεία, γιατί μόνο με πλύση εγκεφάλου μπορεί κανείς να ακούσει τις αηδίες που κηρύττουν αυτά. Η νέα μας "παιδεία" προβλέπει περισσότερο μαρξισμό, αντί-ρατσισμό και ΣΥ.ΡΙΖ.Α (ζωή σε λόγου μας) και δεν έχει πια χρόνο για Γεωμετρία, Φυσική και άλλα μη αντί-ρατσιστικά μαθήματα. Το σύστημα βλέποντας ότι δεν έχει καταφέρει ακόμα να στρεβλώσει αρκετά την πραγματικότητα περνά στην αντεπίθεση. Έχοντας ως δεδομένο ότι ο πατριωτισμός των Ελλήνων δεν έχει καμφθεί ακόμα, φροντίζει για την διαιώνιση του μέσω της Παιδείας. Ο σχεδιασμός μιας νέας γενιάς σκλάβων προχωρά ολοταχώς μέσω ΔΝΤ και Υπουργείου Παιδείας.

Πυρά Κάλυψης

Όπως ήταν εντελώς φυσικό, στην σύγχρονη εποχή, οι ειδήσεις αυτές περάσαν στα "ψιλά" των εφημερίδων ή κάτω από τα δελτία ειδήσεων με βιαστικά μικρά γράμματα την στιγμή που συζητιόταν το δράμα της Ευγενίας Μανωλίδου, για το αν ο μαύρος θα βγάλει το μπλουζάκι του. Στον μοναδικό σχολιασμό που κατάφερα να δω στην τηλεόραση, το μαύρο γινόταν άσπρο όπως πάντα. Λέγαν εκεί, λοιπόν, πόσο χαρούμενα θα είναι τα παιδιά που δεν θα μαθαίνουν επουσιώδεις έννοιες όπως ο τόκος και τα ποσοστά (τυχαίο; Δεν νομίζω...) Φυσικά τα αληθινά παραδείγματα για τον τόκο και τα ποσοστά είναι δικά μου, αφού τα Μ.Μ.Ε. δεν θα έλεγαν ποτέ κάτι τέτοιο λόγω της ντοματοφοβίας τους. Έχω επανειλημμένως την αναγκαιότητα σοβαρής Εθνικής Παιδείας, για την σωτηρία του Έθνους, την πιθανότητα επιτυχίας οποιασδήποτε μορφής Αγώνα για Αλλαγή και φυσικά για την ίδια την επιβίωση μας. Είναι προφανές ότι τα Μ.Μ.Ε που έχουν πολλάκις δείξει τον καθεστωτικό και αντί-εθνικιστικό τους ρόλο θα υποστήριζαν τις προσπάθειες του Πα.Σο.Κ για περαιτέρω διάλυση του εθνικού ιστού. Όπως έχουμε ξαναπεί ο πολυπολιτισμός όπως και η γενική ηθική, οικονομική και πολιτιστική κατάπτωση μας είναι μέσα στις προϋποθέσεις για τα σχέδια των αιώνιων τοκογλύφων. Οι δημοσιογράφοι είναι απλώς μερικά από τα εκτελεστικά όργανα αυτού του σχεδίου, μαζί με τους αστυνομικούς που "αδυνατούν" να ελέγξουν την εγκληματικότητα των αλλοδαπών. Δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε οτιδήποτε καλύτερο από αυτούς.

Σύνδεση με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα

Θα μπορούσε να μου πει κάποιος ότι ασχολούμαι με ένα μικρό ζήτημα, ενώ στην Πατρίδα μας συμβαίνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα, όπως η υποδούλωση στο Δ.Ν.Τ, οι εξεταστικές επιτροπές για τα σκάνδαλα και η επικείμενη συμφωνία-προδοσία στο Μακεδονικό. Από όλα τα σοβαρότατα αυτά ζητήματα επέλεξα να ασχοληθώ με το ζήτημα της Παιδείας. Ο λόγος είναι ο εξής: Η Παιδεία είναι η ίδια μας η ψυχή και όπως πάντα θα αποτελέσει το τελευταίο προπύργιο του Ελληνισμού αν χρειαστεί. Επέλεξα να γράψω για αυτό το ζήτημα, γιατί θάφτηκε κάτω από το βάρος των ειδήσεων, παρά την σημαντικότητα του. Γιατί χωρίς Εθνική Παιδεία οι Έλληνες του μέλλοντος θα είναι ακόμα πιο πρόβατα από ότι είμαστε εμείς. Παραλάβαμε την Ελλάδα από τους προγόνους μας με λαμπρή Ιστορία και ζοφερό παρόν. Οφείλουμε να παλέψουμε για να διατηρηθεί αυτή η Ιστορία λαμπρή και να μην πέσει θύμα των παραχαρακτών. Οφείλουμε να παλέψουμε για να γίνει το "παρόν" τους καλύτερο από το δικό μας. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να αφήσουμε να το κάνουν ήρωες και "τρελοί". Είναι το ιερό μας καθήκον. Είναι εξίσου σημαντικό το να διαδηλώσουμε για την Μακεδονία μας με το να διδάξουμε στα παιδιά μας την αλήθεια για την Μακεδονία. Όσο αγώνα και να δώσουμε στους δρόμους θα είναι χαμένοι, αν ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α, το Πα.Σο.Κ και οι Οικολόγοι Πράσινοι διαφημίζονται στα παιδιά μας μέσα από επίσημα σχολικά βιβλία του Δημοτικού.

10 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον το άρθρο, ελπίζω να μην πειράζει που θα το αναδημοσιεύσω στο ιστολόγιό μου.

    Πραγματικά η Παιδεία σήμερα νοσεί και είναι αλήθεια πως τα Μέσα Μαζικής Εξαγρίωσης (κι Αποχαύνωσης ενίοτε) συγκαλύπτουν το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος.

    Από τον παιδικό σταθμό έως και το Πανεπιστήμιο, τα πάντα είναι υπό κατάρρευση. Είναι στο χέρι των γονέων να παρέχουν την σωστή μόρφωση στα παιδιά τους βοηθώντας τα να διατηρήσουν ζωντανή την ιστορική μνήμη, όμως αυτοί δεν είναι σωστά καταρτισμένοι.

    Με θλίβει αφάνταστα το γεγονός ότι για να πάρω το πτυχίο μου πρέπει να περάσω, ανάμεσα σε όλα τ'άλλα, κι ένα μάθημα με τίτλο: Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας.

    Ελπίζω οι εκπαιδευτικοί ν'αντιδράσουν στα νέα μέτρα και το μισθολόγιο να μην είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο θα κατέβουν στους δρόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά και δεν με πειράζει. Σε ευχαριστώ για την ειδοποίηση.

    Δυστυχώς, και θλίβομαι για αυτό επειδή είμαι εκπαιδευτικός, οι καθηγητές θα κατέβουν στον δρόμο μόνο για το μισθολόγιο, όπως άλλωστε και όλοι σχεδόν (ευτυχώς υπάρχει και αυτό το σχεδόν) αντιδρούν μόνο αν τους πειράξεις το πορτοφόλι. Στο τέλος βέβαια θα τους πάρουν και το πορτοφόλι χωρίς να το καταλάβουν, αφού στα ΜΜΑ (θα κρατήσω το αποχαύνωσης) θα τους λένε ότι όλα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ'εμέ, πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το τί σημαίνει Παιδεία κι εκπαίδευση και τί προέχει για εμας. Το μέλλον των παιδιών αυτής της χώρας ή η τσέπη μας και τα συμφέροντα των πολιτικάντηδων;

    Δεν φταίνε μόνο οι παρεμβάσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα, όπως πολύ σωστά έγραψες. Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε παρεμβάσεις όταν δεν έχει γίνει αποτίμηση του έργου των προηγούμενων παρεμβάσεων. Δεν μας φταίει μόνο το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια, αλλά και τα σχολικά βιβλία, όπως αυτό της Ρεπούση! Φταίει το μεγάλο ποσοστό αλλοδαπών στις σχολικές τάξεις, τα αγγλικά που μπαίνουν στην πρώτη δημοτικού (!!) κι ένα σωρό άλλα. Η λίστα είναι ατελείωτη.

    Το φθινόπωρο προβλέπεται "θερμό" με έντονες απεργιακές κινητοποιήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι οι κυβερνώντες έχουν σαφή στόχο και όραμα για το τι είδους παιδεία θέλουν. Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι η αποδόμηση της παιδείας είναι συστηματική και δεν σταματάει, ούτε καν αργοπορεί, με την αλλαγή υπουργών και κυβερνήσεων. Εγώ προσωπικά τις επαναλαμβανόμενες "συμπτώσεις" παύω να τις θεωρώ συμπτώσεις και έτσι μετά το βιβλίο Ρεπούση (επί ΝΔ)έχουμε τώρα το νέο βιβλίο ιστορίας (ΠΑΣΟΚ) που δεν θυμάμαι ποιος το έγραψε γιατί όλοι είχαμε την Δραγώνα για "ίνδαλμα" (στόχο για βελάκια δηλαδή).

    Εν γένει τα χτυπήματα που έχει δεχτεί η Παιδεία μας θα περάσει πολύς καιρός μέχρι να τα ξεπεράσουμε. Εμείς από την πλευρά μας έχουμε μια πολύ σαφή άποψη για το τι παιδεία θέλουμε και δεν έχει να κάνει με τα συμφέροντα τον πολιτικών ή των αφεντικών. Η λύση για μένα είναι μια Εθνικά προσανατολισμένη παιδεία που θα ψυχαγωγεί (με την πραγματική έννοια της λέξεως) και θα μαθαίνει στα παιδιά μας πρώτα να είναι σωστοί Έλληνες και άνθρωποι και μετά θα τα προετοιμάζει για τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Μία παιδεία που θα έχει ώρες για εκγύμναση, για τέχνες, για Ιστορία, για Μαθηματικά. Μια παιδεία πραγματική και Ελληνική δηλαδή.

    Όσο για το "θερμό" φθινόπωρο εγώ φοβάμαι ότι για άλλη μία φορά οι κουκουλοφόροι αντεξουσιαστές προβοκάτορες θα σκοτώσουν κανέναν για να γλυτώσουν την κυβέρνηση και το "κόμμα του λαού" θα προστατεύει τους κηφήνες από την δίκαιη οργή του λαού. Απαισιόδοξο το ξέρω, αλλά όσο ο Έλληνας διαδηλώνει μόνο για τα λεφτά δεν μπορώ να είμαι αισιόδοξος. Γιατί ακόμα και επανάσταση να γίνει, εφόσον θα είναι για τα λεφτά θα είναι αποτυχημένη στο να μας βγάλει από τον βούρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με τα όσα έγραψες. Εάν δεν επέλθει μια ριζική αλλαγή στον τρόπο ζωής και σκέψης του Ελληνάρα, τίποτα δεν θα αλλάξει. Ίσως τώρα που θα τον πονά η τσέπη του, λόγω του ότι θα διπλασιαστούν οι αριθμοί των μαθητών που κάνουν ιδιαίτερα, και θα βλέπει ότι δεν βγαίνει με τους τραγικά χαμηλούς μισθούς σ'αυτήν την χώρα, θα κοινητοποιηθεί για να διεκδικήσει μαζί με τους εκπαιδευτικούς αυτά τα οποία θεωρούνται αυτονόητα στις χώρες του εξωτερικού.

    Όταν τα λεφτά γίνονται αυτοσκοπός, τίποτε δεν λειτουργεί σωστά.

    Το κυριότερο κατ'εμέ είναι ότι έχουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο δεν αξιολογείται. Δεν γνωρίζουμε με υπεύθυνο κι επιστημονικό τρόπο τις αδυναμίες και τις δυνάμεις του εκπαιδευτικού συστήματός μας.

    Προχωράμε κάνοντας βιαστικά βήματα μόνο και μόνο για να κερδίσουμε ψήφους. Επί παραδείγματι, όλοι έχουμε προσέξει ότι κάθε χρόνο στις Πανελλαδικές όταν πλησιάζουν εκλογές πέφτουν πιο εύκολα θέματα. Τυχαίο; Δεν νομίζω...

    Μια Εθνικά προσανατολισμένη Παιδεία θα επίλυε πολλά από τα προβλήματα μας, σίγουρα. Όμως η παρακμή του εθνοκεντρικού κράτους συμπαρασύρει μαζί του σε αυτή την κατρακύλα και την εθνοκεντρικού τύπου εκπαίδευση -η οποία δεν ήταν ποτέ αμιγώς εθνοκεντρική στην Ελλάδα- εξαιτίας της πολυπολιτισμικότητας και της παγκοσμιοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θίγεις κάτι πολύ σημαντικό πραγματικά. Η παρακμή του εθνοκεντρικού κράτους ή μάλλον του εθνισμού των πολιτών όντως συμπαρασύρει και την όποια Εθνική παιδεία θα προσπαθήσει να αλλάξει τα πράματα. Βασικά πρόκειται για έναν φαύλο κύκλο όπου ο εθνομηδενισμός ενισχύεται μέσω της παιδείας και η παιδεία ενισχύει τον εθνομηδενισμό. Όμως παρατηρείται και μία μεταστροφή αυτόν τον τελευταίο καιρό, η οποία ήταν αναπάντεχη για το αντεθνικό σύστημα. Τα νέα παιδιά βλέπουν την αποτυχία του πολυπολιτισμικού κράτους μέσα στα ίδια τους τα σχολεία, στο διπλανό θρανίο. Τα νέα παιδιά έχουν πολύ λιγότερες αστικές φοβίες από τους γονείς τους. Αυτό, για μένα, αποτελεί ελπίδα. Το γεγονός ότι αυτά τα νέα παιδιά συντάσσονται σε πατριωτικούς χώρους με κάνει να ελπίζω ότι μια Εθνική παιδεία θα έφερνε αποτελέσματα στο σπάσιμο αυτού του φαύλου κύκλου.

    Το γιατί πρέπει να αντισταθούμε στην παγκοσμιοποίηση και σε όλα αυτά που προστάζει ο εθνομηδενισμός είναι σχεδόν προφανές, αν και έχω γράψει και άρθρο σχετικά. Η απειλή της παγκοσμιοποίησης τελικώς θα ευνοήσει μόνο τους μεγαλοκεφαλαιούχους, οι οποίοι έτσι και αλλιώς δεν πρόκειτα να δουν τα αποτελέσματα της ζώντας στις επαύλεις τους. Ο απλός λαός έχει όλους τους λόγους να αντισταθεί ακόμα και αν το μόνο που τον νοιάζει είναι το πορτοφόλι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό λοιπόν που πρέπει να εξετάσουμε είναι το τί έχει να προσφέρει ένα εθνοκεντρικό σύστημα εκπαίδευσης στα παιδιά μας και φυσικά να τονίσουμε τις αδυναμίες του σημερινού εκπαιδευτικού συστήματος.

    Για την Δραγώνα το εθνοκεντρικό σχολείο είναι σχολείο απομονωτισμού, όμως η αλήθεια είναι ότι ο εθνοκεντρισμός βοηθά στην διατήρηση της εθνικής ταυτότητας.

    Το κυριότερο πρόβλημα είναι η εκμηδένιση του εκπαιδευτικού. Κακή κατάρτιση και κακή αμοιβή. Πώς να δώσουν όλη τους την ψυχή για να επιτελέσουν το έργο τους, το οποίο αποτελεί λειτούργημα;

    Όσο περνάει ο καιρός και τα αντιλαϊκά μέτρα πλυθαίνουν, όσο ο άνθρωπος απομακρύνεται από την Φύση και τις ρίζες του, όσο οι αίθουσες θα γεμίζουν με αλλόφωνους μαθητές.. τόσο πιο συχνά οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα ξεσηκώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην φιλελεύθερη θεώρηση όντως ο εθνοκεντρισμός εννοείται ως απομωνοτισμός. Όμως οι φιλελεύθεροι αγνοούν ότι στην δική τους κοινωνία βρέθηκε ο άνθρωπος πιο μόνος από ποτέ. Βρέθηκε μόνος του γιατί βρέθηκε αντιμέτωπος με την ίδια του την Φύση, βουτηγμένος μέσα στο ατομικιστικό μοντέλο.

    Θα πρέπει όχι μόνο να δούμε τι έχει να προσφέρει το εθνοκεντρικό μοντέλο εκπαίδευσης, αλλά τι και είδους τέτοιο μοντέλο θέλουμε. Δεν είναι το θέμα κατά την γνώμη μου μόνο να διδάξουμε Ιστορία ή να βάλουμε και κανά "μη επικίνδυνο" κείμενο του Πλάτωνα ή του Καβάφη. Θα πρέπει να δούμε γενικά την Παιδεία ξεκινώντας από το τι θα διδάσκεται, μέχρι του τι απολαβές και τι αξιολόγηση θα έχουν οι καθηγητές. Ακόμα και τα σχολικά κτίρια πρέπει να μπούν στην συνάρτηση. Εγώ π.χ. μεγάλωσα σε ένα κλουβί που το λέγαν σχολείο μερικοί (αναφέρομαι στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας).
    Ήθελα να ήξερα από ποια πλευρά το βλέπουν οι διεθνιστές και οι παγκοσμιοποιητές, όταν προστάζουν την Παιδεία να πάρει τέτοια ρότα. Ακόμα και ο πιο σκληρός μαρξιστής θα έπρεπε να είχε διαβάσει την φράση του Λένιν ότι: "Οι μειονότητες καταλαβαίνουν μόνο τον εαυτό τους". Είναι προφανές οπότε ότι ένα διεθνιστικό σχολείο δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Άλλες οι ανάγκες, άλλες οι παραδόσεις, άλλοι οι στόχοι για τα παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων. Μου ακούγεται προφανές ότι πρέπει να είναι και άλλα τα σχολεία. Αυτό πέρα από την πεποίθηση μου ότι μία Ελληνική κοινωνία δεν μπορεί να έχει ξένα σώματα. Ακόμα και αν δεχτώ την πολυπολιτισμική κοινωνία (που δεν πρόκειται), δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να σταθεί το πολυπολιτισμικό σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ένα πολυπολιτισμικό σχολείο θα επικρατεί το χάος, όπως επικρατεί αυτή την στιγμή σε κάθε σχολική τάξη με αλλόφωνους, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε κάθε άλλη χώρα. Λόγω της σύγκρουσης αξιών των διαφορετικών πολιτισμών που απαρτίζουν τις πολυπολιτισμικές τάξεις, είναι δύσκολο για τον εκπαιδευτικό να επιτελέσει σωστά το έργο του.

    Κι όπως πολύ ορθά είπες, φίλε μου, στην συνάρτηση πρέπει να μπουν πολλά..

    Πολύ γενικά θα πρέπει να συμπεριληφθούν αλλαγές στα σχολικά συγκροτήματα, στις απολαβές των εκπαιδευτικών, στις αξιολογήσεις του εκπαιδευτικού συστήματος και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων. Ριζικές αλλαγές πρέπει να πραγματοποιηθούν στα σχολικά εγχειρίδια καθώς και στη φιλοσοφία του αναλυτικού προγράμματος.

    Πρέπει να δίνεται προτεραιότητα στην γλώσσα και την ιστορία του τόπου και οι ξένες γλώσσες να μην αρχίζουν στην πρώτη δημοτικού όταν το παιδί καλά-καλά δεν έχει κατανοήσει πλήρως το δικό του γλωσσικό σύστημα. Αυτό είναι έγκλημα!

    Στο Παιδαγωγικό τμήμα Κρήτης, στο μάθημα με τίτλο "Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας" η καθηγήτρια αντί να διδάσκει το τί είναι η μαθητοκεντρική και τί η δασκαλοκεντρική διδασκαλία, διδάσκει κεφάλαια από το βιβλίο της περί Διαπολιτισμικότητας & Εκπαίδευσης για ένα βιώσιμο μέλλον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα εγκλήματα στην Παιδεία είναι πολλαπλά και επαναλαμβανόμενα...

    Μην σχολιάσω την καθηγήτρια στην Κρήτη καλύτερα.

    Σε ευχαριστώ για την όμορφη συζήτηση. Ελπίζω να σε δω και σε άλλες αναρτήσεις ;)

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή