Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010

Η λατρεία του Κενού

Σήμερα θα γίνουμε ολίγον από μεσημεριανάδικο. Όχι δεν τρελάθηκα, ούτε άρχισα να δουλεύω για το Ciao. Το ζήτημα είναι εθνικό, πολύπλευρο και άκρως σημαντικό. Όχι δεν μιλάω για το διαζύγιο της Εθνικής Ξανθιάς. Αποψινό μας θέμα είναι το πέρασμα από την ηρωολατρεία στην λατρεία του "κενού", από τον Παλαμά στον Παπακαλιάτη, από τον Πλάτωνα στον Λαζόπουλο. Πρόκειται για μια ακόμα μάχη στον αέναο πόλεμο ανάμεσα στον Ελληνισμό και τον Υλισμό-Ιουδαϊσμό. Μόνο που σε αυτή τη μάχη ο Υλισμός έχει έναν ακόμα σύμμαχο μέσα στο σπίτι μας. Αυτός ο σύμμαχος λέγεται τηλεόραση. Η τηλεόραση, όπως το ραδιόφωνο και γενικότερα όλα τα επιτεύγματα της τεχνολογίας δεν ευθύνονται από μόνα τους για την χρήση που λαμβάνουν. Η τηλεόραση, συγκεκριμένα, θα μπορούσε να είναι ένα θαυμάσιο μέσο για την γρήγορη και άμεση διάδοση των πραγματικών νέων, της τέχνης και του πολιτισμού. Θα μπορούσε να είναι ένας σύμμαχος στην διαπαιδαγώγηση μικρών και μεγάλων. Θα μπορούσε να είναι ο θρίαμβος του ανθρώπου και του Πνεύματος, αλλά αντί για αυτό έγινε η εκατόμβη της Ψυχής. Και το χειρότερο, από όλα, δεν είναι ότι σκοτώνει μόνο τον δικό μας ψυχισμό (των ενηλίκων) αλλά ότι σκοτώνει την Ελληνική νεολαία. Η διαπαιδαγώγηση των νέων επηρεάζεται, διαχρονικά, από πολλούς φορείς σε συνάρτηση βέβαια με τις έμφυτες ιδιότητες του που ορίζουν τα γονίδια του. Ας δούμε σε αυτό το άρθρο την επίδραση της τηλεόρασης - κυρίως - και άλλων φορέων - όσο μπορέσουμε - στην διαμόρφωση των νέων και της κοινωνίας γενικά.

Επιχείρηση Αποβλάκωση

Τα πρότυπα έχουν ένα διπλό ρόλο στην κοινωνία μας. Πρώτον δίνουν στα παιδιά ένα στόχο, ένα όραμα, το οποίο πρέπει να προσεγγίσουν για να ζήσουν και αυτά την κοινωνική καταξίωση που βλέπουν να απολαμβάνουν αυτά τα πρότυπα. Ο δεύτερος ρόλος των προτύπων σε μία κοινωνία είναι τα μηνύματα που στέλνονται στους ίδιους τους γονείς. Το ένστικτο του γονέα είναι να δώσει στο παιδί του τα απαραίτητα εφόδια για να μπορέσει, αυτό, να επιβιώσει και ενδεχομένως να καταξιωθεί στην κοινωνία. Αυτό που έχει αλλάξει ριζικά στην εποχή μας, μέσω κυρίως του καπιταλισμού και των υπηρετών του, είναι ο ίδιος ο ορισμός της επιτυχίας και της κοινωνικής καταξίωσης. Και παλιά ο καταδότης είχε περισσότερα υλικά αγαθά, αλλά ήταν κατάπτυστος από ολόκληρη την κοινωνία. Σήμερα ο ρουφιάνος - ψευδομάρτυρας γίνεται μέλος "αντιρατσιστικής" Μ.Κ.Ο και τα κανάλια τον προβάλλουν ολημερίς και ολονυχτίς τονίζοντας το "ανθρωπιστικό" του έργο. Η κατρακύλα της τέχνης και των γραμμάτων μας είναι παραπάνω από εμφανής. Η κατεύθυνση της κατρακύλας αυτής δεν είναι μόνο ποιοτική αλλά και ξεδιάντροπα υλιστική. Από τον Παλαμά πέσαμε στον Καρβέλα, από την Μαρία Κάλλας στην Μπεζεντάκου και γενικά από τους Γλύπτες πέσαμε στους γλύφτες. Οι πνευματικοί άνθρωποι σατιρίζονται ως γραφικοί ενώ το κενό γίνεται Θεός. Ο λόγος για όλα αυτά είναι η δημιουργία παντελώς σύγχυσης στο μυαλό των ανθρώπων έτσι ώστε να μην ξέρουν προς τα που κινούνται και τι αισθάνονται. Η αποβλάκωση του κόσμου είναι η ιδανική και αναγκαία συνθήκη για να μπορέσει να περάσει το παράλογο για λογικό και το επιζήμιο για προσοδοφόρο. Μία ένδειξη αυτής της αποβλάκωσης είναι η ευκολία με την οποία μπορούν οι πολιτικοί μας και οι ψευτοακαδημαϊκοί να παραφράζουν και να παραχαράττουν αρχαία γραπτά και ιστορικά γεγονότα κατά το δοκούν. Μία άλλη ένδειξη είναι η ευκολία με την οποία παρουσιάζουν την "προσφορά" των μεταναστών στον πολιτισμό μας(!!!!!) και στην οικονομία μας (!!!!!). Χρειάζεται να είναι κάποιος τρομερά αποβλακωμένος για να μην καταλάβει το ψέμα μέσα σε τέτοιες δηλώσεις, αλλά δυστυχώς οι απλές αυτονόητες αλήθειες χρειάζονται εξηγήσεις επί εξηγήσεων στην σημερινή αποβλακωμένη κοινωνία.

Επιχείρηση Εκφοβισμός

Συνοδοιπόρος της αποβλάκωσης είναι ο φόβος. Πάντα ήταν αδέλφια και πορευόντουσαν μαζί στην Ιστορία και αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι βαρώνοι των Μ.Μ.Ε και τα αφεντικά τους. Ένα από τα πρώτα βήματα της αποβλάκωσης και του φόβου ήταν η απογύμνωση της πνευματικής μας ζωής από τους ήρωες και αργότερα από τα σύμβολα. Οποιαδήποτε εποχή του Ελληνισμού και αν κοιτάξουμε θα δούμε ασυμβίβαστους ήρωες Έλληνες και Ελληνίδες. Ατρόμητους, φιλαλήθεις και φιλοσόφους. Η ασιατική ορδή στις Θερμοπύλες αντιμετώπισε και ήρωες και σύμβολα. Πίσω από μία σειρά από "Λ" βρήκε τριακόσιους Έλληνες έτοιμους να πεθάνουν για την Ελλάδα. Το 1821 οι Μογγόλοι Κατακτητές βρήκαν τα σύμβολα του Αγώνα απέναντι τους και κάτω από τα λάβαρα Έλληνες έτοιμους να πεθάνουν για να διατρανώσουν μια και μόνη Αλήθεια. Ότι εδώ είναι Ελλάδα και η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες. Σήμερα η δημοκρατική λαίλαπα παρά τις μακρόχρονες προετοιμασίας εισβολής πάλι βρίσκει Έλληνες έτοιμους να πεθάνουν για να διατρανώσουν αυτή τη διαχρονική αλήθεια. Το "Λ" των Θερμοπυλών και ο Σταυρός του 1821 γίνανε Μαίανδρος και η μάχη συνεχίζεται. Κοινά συστατικά σε όλους τους Αγώνες των Ελλήνων πάντα ήταν οι ήρωες και τα σύμβολα. Όχι μόνο οι ζωντανοί ήρωες που πολεμούσαν εκείνη την στιγμή, αλλά κυρίως οι ήρωες που το είχαν κάνει πριν από αυτούς. Τα Μ.Μ.Ε ακόμα προσπαθούν μαζί με την παιδεία και τις εκάστοτε κυβερνήσεις να κάμψουν την αντίσταση των Ελλήνων. Σταδιακά αφαιρούνται τα Ελληνικά σύμβολα και οι γιορτές ηρωολατρείας από την ζωή μας. Στα σχολεία τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερα για την ψευτο-Άννα Φράνκ παρά για το οχυρό Ρούπελ. Στην ίδια ακριβώς χρονική στιγμή πληθαίνουν οι προβολές των καπιταλιστικών συμβόλων και των καπιταλιστικών - καταναλωτικών προτύπων. Ένα νέο παιδί κοιτώντας τηλεόραση θα έχει ως πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο το CK κάποιου μεταμοντέρνου μπαλωματή παρά την Ελληνική Σημαία. Πιο μεγάλη προβολή έχει ο κάθε πρόεδρος ομοφυλοφίλων, που όλοι στην τηλεόραση του μιλάνε με σεβασμό, παρά ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, που άκουσα να τον αποκαλούν και αρχαιοκάπηλο μερικοί κατάπτυστοι. Έτσι αφαιρόντας τους ήρωες, τα σύμβολα και φυσικά, μέσω της αθεΐας, την θεολογική -μυστικιστική παράδοση, που έκανε πάντα τους Έλληνες να θεωρούν τον Θάνατο ως μία ακόμα ευκαιρία για να αποδείξουν το μεγαλείο τους, δημιουργούνε και προωθούν τον υλιστικό άνθρωπο. Έναν άνθρωπο που η πιο συνηθισμένη του φράση είναι το "ωχ αδελφέ" και η μόνη του σκέψη η επιβίωση με κάθε τρόπο. Σε αυτό τον τυχοδιωκτικό άνθρωπο τα μηνύματα της σύγχρονης εποχής περνάνε πιο εύκολα.

Παραδείγματα: "Μην μιλάς, κοίτα την πάρτη σου", "Και τι σημασία έχει που κλέβουν οι πολιτικοί; Ο γιος σου θα πάρει καλή μετάθεση στον στρατό". "Μην επαναστατείς, γιατί οι ρουφιάνοι φακελώνουν και δεν θα βρίσκεις δουλειά". "Και εγώ διαφωνούσα με το Κόμμα, αλλά μόνο έτσι περνιέται το μάθημα". "Τώρα με την οικονομική κρίση θα διακινδυνεύσεις την θέση σου;" "Κοίτα μην μπλέξεις!"

Επιχείρηση Σφουγγάρισμα

Οι νέοι άνθρωποι εν γένει είναι πιο ενεργητικοί. Στο αίμα τους ρέει πολύ μεγαλύτερη ποσότητα αδρεναλίνης συγκριτικά με του ενήλικους. Υπάρχουν νέοι που το σύστημα δεν καταφέρνει να τους παροπλίσει με τις κασσάνδρες της αποβλάκωσης, του εκφοβισμού και προφανώς με την πίεση των εξετάσεων. Εκεί θα περίμενες το εκπαιδευτικό σύστημα να προσπαθεί να επέμβει για να οδηγήσει τους νέους αυτούς σε σωστή, για την φύση τους, διοχέτευση της αδρεναλίνης αυτής. Τι βλέπουμε όμως και στην παιδεία και στα Μ.Μ.Ε; Στα σχολεία οι αναρχικοί τριγυρίζουν ελεύθεροι για να μοιράζουν την προπαγάνδα τους, ενώ στα Μ.Μ.Ε όλοι μιλάνε με θαυμασμό για την επαναστατημένη "νεολαία". Κανείς από τους δήθεν αναρχικούς δεν βλέπει το προφανές. Πως γίνεται να είσαι ενάντιος στο σύστημα και το σύστημα να σε χαϊδεύει, να σου στήνει την διαδικτυακή προπαγάνδα σου και να μην σε συλλαμβάνει ποτέ; Στα χρονικά των επαναστάσεων ανά την Ιστορία το σύστημα κοίταγε να πνίξει την επανάσταση και δεν την σιγοντάριζε. Οπότε εκεί βλέπουμε ότι το σύστημα θεωρεί ασφαλή την επανάσταση που καίει τα μαγαζιά των Ελλήνων και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τα παιδιά τους στα ναρκωτικά και την αλητεία. Μια άλλη πολύ δημοφιλής μέθοδος για διοχέτευση αδρεναλίνης είναι ο χουλιγκανισμός. Κανείς δεν προσπαθεί να αποτρέψει τους νέους από το να γίνουν ο προσωπικός στρατός των καπιταλιστών και των εταιριών τους. Τα σχολεία και η ηγεσία τους δεν ανησυχούν για την γηπεδική βία και για το ότι πεθαίνουν νέοι εκεί μέσα. Φυσικά και δεν ανησυχούν αφού έτσι οι νέοι υπερασπίζονται τον Κόκκαλη, τον Βαρδινογιάννη και άλλους παρόμοιους. Τα δε Μ.Μ.Ε προβάλλουν χαλαρές συζητήσεις για το πρόβλημα ενώ διάφοροι δημοσιογράφοι αστειευόμενοι δηλώνουν ότι και αυτοί συμπαθούν την μια ή την άλλη ομάδα. Υπάρχει και μια άλλη διέξοδος για τους νέους που έχουν μέσα τους την φωτιά. Μία διέξοδος που θα τους διδάξει ηθική, πειθαρχία και πολλά ιδανικά. Αυτή η διέξοδος στιγματίζεται από πολλές καθημερινές εκπομπές του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης αφού συνεχώς οι δημοσιογράφοι μιλάνε για την άνοδο της "ακροδεξιάς", των "νεοναζί' και των "φασιστών". Φροντίζουν δε να συνεχίζουν να προβάλλουν, εξήντα χρόνια μετά, αδιάκοπα την, αποδεδειγμένη ως ψευδή, προπαγάνδα του πολέμου για να δείξουν σε νέους και γέρους το "απόλυτο κακό". Τα σχολεία από την άλλη έχουν συνεχώς ενημερώσεις ενάντια στο ρατσισμό, υπέρ της ανοχής της διαφορετικότητας, για το "Ολοκαύτωμα" κ.α, ενώ για τους ήρωες μας δεν μιλάνε καθόλου ή τους καθυβρίζουν. Το σύστημα έχει, προφανώς, ανιχνεύσει τις διεξόδους που είναι ασφαλείς για αυτό και αυτές που είναι επικίνδυνες για αυτό. Έτσι οδηγεί τους νέους σε ασφαλείς, για το σύστημα, δρόμους, σε δρόμους παρακρατικούς και ύποπτους.

Η λύση του Γόρδιου Δεσμού

Η αντιμετώπιση αυτού του ομολογουμένως δύσκολου προβλήματος είναι στην ουσία της εύκολη στην θεωρία. Η εφαρμογή βέβαια είναι εντελώς άλλη ιστορία. Αλλά ας αναφέρω αυτό που θεωρώ ότι είναι η λύση στο πρόβλημα που μας οδηγεί στο τέλμα-τέρμα. Πρώτον κλείνουμε την τηλεόραση! Δεν χρειάζεται σε κανέναν η υποβολή αυτού και των παιδιών του στην υποκουλτούρα και την αντεθνική προπαγάνδα. Έτσι και αλλιώς δεν προβάλλουν κανένα έργο καλό για να δεις, αλλά και να το βάλουν θα πρέπει να ανεχτείς τις, πολλές, διαφημίσεις, οι ειδήσεις δείχνουν ψέμματα και τα καλά ντοκιμαντέρ είναι επί πληρωμή. Οπότε κλείνουμε την τηλεόραση και ανοίγουμε κανένα βιβλίο ή γενικότερα κάνουμε κάτι πιο εποικοδομητικό. Βλέποντας την φανερή έλλειψη σοβαρών προτύπων στην Ελληνική κοινωνία έρχεται το δεύτερο και πιο δύσκολο βήμα. Ενημερωνόμαστε και ενημερώνουμε, διαβάζουμε και προβάλλουμε. Ενημερωνόμαστε για το τι διδάσκονται τα παιδιά στο σχολείο, αντιδρούμε στην αντεθνική προπαγάνδα και διδάσκουμε, αν χρειαστεί και μόνοι μας την Αλήθεια. Διαβάζουμε και ενημερώνουμε και άλλους σχετικά με την Ελληνική Ιστορία και σύγχρονη ειδησεογραφία. Ξεπερνάμε τους ψεύτικους φραγμούς που μας έχουν επιβάλλει οι βαρώνοι των Μ.Μ.Ε και της αντεθνικής παιδείας και πολεμάμε ενάντια στην σαπίλα. Γινόμαστε ενεργοί πολίτες, ενεργοί γονείς, ενεργά αδέλφια και γενικά ενεργοί και αληθινοί Έλληνες. Η μόνη λύση ενάντια στον λήθαργο που επιβάλλει το σύστημα είναι η αφύπνιση, η οποία όσο εύκολη είναι στην θεωρία τόσο δύσκολη είναι στην εφαρμογή. Μαχόμαστε για τα δίκαια μας, για την Αλήθεια και για τις Ιδέες μας. Ας ξαναζήσει το "Κρυφό Σχολειό" και η Επανάσταση του Γένους. Οι ψευτοκαθηγητές προσπαθούν να μας πείσουν ότι το πρώτο δεν υπήρξε ποτέ και ότι το δεύτερο ήταν λάθος των Ελλήνων γιατί ήταν "μια χαρά" με τους Τούρκους. Σε όλους αυτούς τους ψεύτες απαντάμε με μία μόνο φράση: "Τσεκούρι και Φωτιά στους προσκυνημένους"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου